Termeni și condiții

Livrarea comenzii
1. Comenzile se livreaza prin societatea de curierat rapid Urgent-Cargus Curier
2. Cost transport:
Pentru comenzi peste 350 lei (TVA inclus, în localităţile reşedinţă de judeţ sau care nu presupun kilometri suplimentari): costurile de transport sunt suportate de catre vanzator.
Pentru comenzi mai mici de 350 lei (TVA inclus) costul de transport este 20 lei, TVA inclus (pentru localităţile reşedinţă de judeţ sau care nu presupun kilometri suplimentari. Pentru alte localităţi, tariful va fi comunicat la confirmarea comenzii).
3. Produsele comandate aflate pe stoc ajung la destinatar in maxim 72 ore de la trimiterea comenzii, in cazuri exceptionale in care produsele nu se afla pe stoc, termenul de livrare va fi comunicat telefonic sau prin e-mail.

Cum platesc ?
Plata produselor livrate se face ramburs, plătind numerar contravaloarea facturii si transportului (dacă e cazul) la societatea de curierat rapid care efectuează livrarea la adresa de livrare indicata de cumpărător. Preţurile produselor afişate pe ecran conţin TVA.

Verificarea trimiterii
La preluarea coletului va rugam sa verificati continutul – acesta trebuie sa fie conform cu factura, iar factura sa corespunda cu chitanta insotitoare si cu comanda. Daca sesizati nepotriviri sau deteriorari ale produselor, va rugam sa intocmiti pe loc o nota de constatare impreuna cu reprezentantul societatii de curierat care face livrarea. Fara un astfel de document nu putem accepta niciun fel de reclamatii iar livrarea se considera conforma cu comanda si acceptata de cumparator. Reclamatiile atestate de nota de constatare vor fi solutionate in maxim 72 ore si veti fi informati in scris asupra modului de solutionare.
Produsele livrate sunt etichetate in limba romana iar utilajele vor fi insotite de instructiuni de utilizare in limba romana. Garantia este cea prevazuta de legile in vigoare la data livrarii.

Conform OUG 34/2014 aveti dreptul sa returnati produsele in termen de 14 zile de la primirea coletului. Produsele returnate trebuie sa fie in perfecta stare si nedesfacute (cu sigiliul intact). Produsele desfacute sau incepute (incercate) nu pot face obiectul acestei clauze de returnare. Costul returnării produselor cade in sarcina cumparatorului.
Pentru a returna un produs, va rugam sa ne informati de acest lucru printr-un e-mail la contact@professionalshop.ro, cu forma:
"Vă informez/Vă informăm prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*nume companie/persoana fizica*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*produsele achizi'tionate*)/prestarea următoarelor servicii (*serviciile prestate*), comandate la data (*data efectuarii comenzii*)/primite la data (*data primirii comenzii*)

Produsele defecte
În cazul în care un produs se defectează (NU datorită utilizării necorespunzătoare) în perioada acoperită de garanție, produsul va fi înlocuit sau reparat. Cumpărătorul va trimite un colet cu produsul defect însoțit de factura și fișa de garanție pe adresa noastră, cu mențiunea "Ramburs: Colet" și va primi un produs nou. Costul returnării produselor cade in sarcina cumparatorului.